Aktualności gastronomiczne

5 wskazówek, jak lepiej korzystać z programów lojalnościowych

jak korzystać z programów lojalnościowych

Programy lojalnościowe, aplikacje mobilne i kupony mają coś wspólnego: utrzymują klientów w ciągłym zadowoleniu i nagradzają ich za powtarzalność odwiedzin.

Najbardziej skutecznymi programami lojalnościowymi są te, które oddziałują na uczucia klienta, np. Specjalne oferty dla gości kupujących coś pierwszy raz. Istnieje również kilka innych dobrych sposobów na rozpoczęcie i utrzymanie skutecznego i angażującego programu lojalnościowego, niezależnie od tego czy jest on obsługiwany przez aplikację, czy przez kupony.

1. Ułatw gościom rejestrację

Proces rejestracji w dowolnym programie lojalnościowym powinien być szybki i łatwy, a akceptacja członkostwa następować automatycznie. Wielu użytkowników zapisuje się do programu lojalnościowego, ponieważ oferuje on coś, czego akurat chcą, a jeśli nastąpi znaczne opóźnienie mogą zrezygnować lub zapomnieć użyć danego kuponu już po otrzymaniu.

2. Zdobądź przydatne informacje o swoich gościach

Programy lojalnościowe powinny być skonstruowane w taki sposób, aby goście chcieli jak najczęściej odwiedzać Twoją restaurację. Jednocześnie mogą być przydatne dla właścicieli, którzy chcą się dowiedzieć więcej o swoich klientach. Programy lojalnościowe i aplikacje mogą oferować dodatkowe nagrody tylko dla tych, którzy wypełnią ankietę pozwalającą dowiedzieć się o nich więcej.

3. Upewnij się, że program spełnia oczekiwania

Zgodnie z raportem 2017 dotyczącym wartości i wyceny przez firmę Technomic około jedna piąta (19%) konsumentów twierdzi, że powodem, dla którego nie uczestniczą w programach lojalnościowych, jest to, że nie chcą pobierać aplikacji, ale kiedy tylko to zrobią, nie daj im powodów, by się jej pozbyć.
Powinno być standardem dla aplikacji, aby co kilka tygodni oferowała nową ofertę – co daje wystarczająco dużo czasu, aby konsumenci mogli skorzystać z zaproponowanej przez ciebie oferty. Ponieważ nie każdy klient będzie miał okazję skorzystać z każdej oferty, nie dawaj zbyt wiele możliwości na raz.

4. Udostępnij najbardziej korzystne kupony tylko w aplikacji mobilnej

Kupony dostępne wyłącznie w aplikacji są kluczowe dla zapewnienia większej ilości użytkowników aplikacji. Pamiętaj, aby uwzględnić tam ekskluzywne oferty i przywileje. Wszakże nie należy zapominać o ciekawych ofertach bez konieczności pobierania aplikacji lub rejestracji.

5. Dotrzymuj obietnic

Na koniec należy powiedzieć, że programy lojalnościowe i aplikacje mobilne muszą dostarczać tego, co zostało obiecane. Nic nie pogrąży lojalności klientów szybciej niż to, że nie otrzymali ofert oczekiwanych przez nich podczas pobierania aplikacji lub rejestracji w programie. Wielu konsumentów nie tylko ponownie rozważy przyjście do takiej restauracji, ale może nawet w niektórych przypadkach spowodować problemy prawne Pamiętaj, aby planować z wyprzedzeniem dostępne oferty, aby upewnić się, że firma może pomieścić wszystkich, którzy mogą z niej korzystać.

Programy lojalnościowe to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania konsumentów, poprawienia relacji z gośćmi. Poprawnie wykorzystywane, przyczynią się do zwiększenia ruchu w restauracji.

Oceń
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Zostaw komentarz

komentarz

Call Now Button