Kiedy pogoda się zmienia, konsumenci niechętnie wychodzą z domu, by coś zjeść. Restauratorzy z naszych przykładów nieźle się nagłówkowali, aby ściągnąć do lokalu gości, gdy za oknem ujemne temperatury biją kolejne rekordy. Zapoznaj się z najlepszymi pomysłami na rozkręcenie ruchu w mroźną pogodę.
Davio’s Northern Italian Steakhouse
Kiedy temperatura spadnie poniżej 15 stopni Fahrenheita ( -9,44 °C ), Davio oferuje bezpłatną porcję sajgonek. Goście restauracji mogą zrealizować ofertę, prezentując swój telefon barmanowi, potwierdzając tym aktualną temperaturę. Specjalna oferta zimowa trwa do 28 lutego.
Kellari Taverna
Grecka restauracja w Nowym Jorku ma nadzieję zachęcić więcej odwiedzających rozpoczęciem programu lojalnościowego DineWell w Internecie, gdzie każdy dolar liczy się jako punkt. Nagrody, które goście mogą wymienić, obejmują bony podarunkowe i specjalne doznania kulinarne.
MilkMade
Restauracja MilkMade na Brooklynie w Nowym Jorku oferuje w tym miesiącu śniadania sezonowe inspirowane ciepłymi słodkimi kawami z dodatkami. Do napojów dopierane są np. specjalne tosty, czy jogurt z owocami i musli. Same pyszności!
Tipsy Scoop
Cukiernia w Nowym Jorku oferuje nową sezonową szufelkę lodów zaprojektowaną, aby pomóc gościom dotrzymać obietnicę związaną wejściem w Nowy Rok, mianowicie “Nowy Rok- nowy ja”. Detox Retox Sundae to sorbet nasaczony tequilą z acai i jagód mieszanych podawany z ciemną czekoladą i posiekanymi orzechami, a następnie posypany plasterkiem limonki i wiśnią. Specjalny punkt menu jest dostępny do lutego.
Henley
Henley w Nashville w stanie Tennessee rozpoczął nowe happy hours 15 stycznia na Manhattanie. Od 16:00 do 18:00 restauracja codziennie będzie oferować osiem różnych odmian zimowych drinków za 8 dolarów.
Fat Sal’s
Ta restauracja z Los Angeles jest skierowana do miłośników ekstremalnie tłustych potraw. Na zimę wymyślili coś maksymalnie odjechanego – Fuhgettaboutit – jest to danie z cheeseburgerem, nuggetsami, bekonem, mozzarellą, frytkami i sosem z kawałkiem pizzy. Kto odważy się spróbować?
CREAM
CREAM, czyli “Cookie Rule Everything Around Me”, z siedzibą w Berkeley w Kalifornii, oferuje głównie kanapki z lodami ciasteczkowymi, ale dla zimowego tłumu w tym roku wprowadził nowy pomysł – linię Hot & Perfect Mini Pies. Są to przede wszystkim ciasta w postaci mini tartaletek z jabłkami, jagódami i wiśniami, podawane ze szufelką lodów i polewą.
The Roof
Ten bar na dachu w Viceroy Central Park w Nowym Jorku w sezonie zimowym przekształca swoją przestrzeń w Winter Room, otwarty do marca. Jest to strefa tematyczna z wystrojem w śnieżnobiałe gałęzie, fondue i gorące koktajle.
Council Oak Steaks & Seafood
Bar w Hollywood oferuje specjalnego drinka – Smoked Rare Manhattan za 95 dolarów. Oszałamiająca cena bierze się przede wszystkim ze sposobu przyrządzania. Wytwarzany z Macallan Rare Cask Single Malt Whisky, wermutu, pomarańczowymi skórkami, kostkami cukru i wędzonymi cynamonowymi pałeczkami. Następnie jest mieszany, wędzony i zalewany lodową kulą. To z pewnością coś, co warto spróbować, choć raz w życiu.
Dunkin’ Donuts
Ten bar szybkiej obsługi z pączkami działający w systemie franczyzy, z siedzibą w Canton. Niedawno dodali do menu pączka o tematyce zimowej. Snow Flurries Doughnut jest oszroniony niebieskimi lukrem i posypką w kształcie płatka śniegu.
To tylko kilka pomysłów restauracji na zwiększenie ruchu w okresie zimowym. Może uda się wam czymś zainspirować i zaskoczyć swoich gości niebanalnym wystrojem, czy nowym menu. Gdybyście potrzebowali zasięgnąć porady u specjalistów od marketingu gastronomicznego, zapraszamy do kontaktu.