Aktualności gastronomiczne

Jakie restauracje wybierają rodzice z pokolenia Millennials? [ PORADY]

rodzice z millenials w restauracji

Pokolenie Millennials jest to generacja ludzi urodzona w latach 1980-1995. Jego przedstawicieli można scharakteryzować w kilku słowach: pewni siebie, niecierpliwi, przedsiębiorczy, świetnie radzący sobie w środowisku Internetu.

Choć wiele z tego, co rodzic z pokolenia Millennials ceni sobie w restauracji pokrywa się z opiniami jego bezdzietnych znajomych, to jednak tą grupę demograficzną cechują specyficzne preferencje warte rozważenia. Ponieważ w 2026r. 80% ludzi należących do pokolenia Millennials będzie już posiadało dzieci polecamy właścicielom restauracji i ich managerom chwilę skupienia nad kilkoma danymi.

1. 90% rodzin pokolenia Millennials wychodzi do restauracji średnio raz w tygodniu wybierając przy tym miejsca przyjazne dzieciom.

Cenią jednocześnie miłą, dokładną i szybką obsługę, smaczne potrawy i dobrą jakość dań. Co zaskakujące, według wyników badań bezdzietni członkowie tej generacji nie postawili na kreatywność restauracji lub jej przyjazną atmosferę. Wyżej ocenili choćby smak i sposób parzenia kawy.

2. Rodzicowi “Millennials” zależy również na oszczędności czasu, dlatego lubi zamawiać jedzenie online lub na dowóz.

W taki sam sposób robi zakupy domowe. Ta grupa ludzi lubi oszczędzać również pieniądze, dlatego aby ich przyciągnąć warto zastosować kupony zniżkowe i karty lojalnościowe.

3. Są to ludzie świadomi, często podróżujący, chętnie próbujący nowości kulinarnych, ale ceniących sobie naturalne pochodzenie składników.

4. Około 43% rodziców pozwala swoim dzieciom wybrać restaurację, którą odwiedzą, dzięki czemu unikalne oferty dla dzieci mogą przyciągnąć nam całe rodziny.

Niestety wiele restauracji nie posiada w swoim menu specjalnej oferty dla dzieci. Z kolei te, które mają w menu pozycje “dla dzieci”, to proponują najmłodszym takie potrawy jak frytki, nuggetsy, panierowane sery i naleśniki. Nie jest to bogata i zróżnicowana oferta. Jeśli chcemy przyciągnąć najmłodszych stwórzmy dla nich kolorowe, bogate w smaki potrawy. Przyciągnie to nie tylko dzieci, ale również bardzo świadomych rodziców pokolenia Millenialls.

Źródło: Technomic’s 2016 Future of LSR Consumer Trend Report & Consumer Brand Metrics

Oceń
[Głosów: 0 Ocena: 0]
Call Now Button